Вівторок
23.07.2019
02:45
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Любомирка НВК "школа-ліцей"
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 3
Показано матеріалів: 1-3


Виховна діяльність в ЛПТВ «Любомирочка» здійснюється в контексті національного виховання і загальнолюдської моралі, охоплює всі режимні моменти і етапи життєдіяльності табору, ґрунтується на активній взаємодії всіх структур табору у виборі ефективних форм і методів діяльності, поєднує інтереси особистості дитини, колективів загонів та табору,  громади села. Завдяки діяльності євроклубу відкриває для себе європейський простір.

Програма виховання «Любомирочка» є результатом проектно-цільової діяльності, що враховує найважливіші компоненти процесів виховання та розвитку, а саме: діагностування,визначення і обґрунтування педагогічних завдань; моделювання і прогнозування; проектування і планування, організація різних видів діяльності з дітьми; моніторинг рівня життєвої активності вихованців; корекцію (самокорекцію) та регуляцію (саморегуляцію) відхилень у їхньому розвитку; аналіз та прогнозування діяльності на майбутнє.

Програма передбачає залучення дітей шкільного віку в період літнього відпочинку до різних форм творчої діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, художньо- естетичної, ігрової, спортивної,трудової, екологічної, пропагандистської.

Метою програми «Любомирочка» є створення цілісної моделі виховної системи дитячого пришкільного табору , яка в умовах літнього відпочинку дозволяє ефективно на новому рівні продовжувати цілеспрямований процес  розвитку та виховання особистості дитини на основі національних та загальнолюдських цінностей.

 

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 311 | Додав: Royt | Дата: 06.06.2013 | Коментарі (0)

На  сучасному  етапі  розвитку  суспільства  інформаційні  технології  стали  невідємною  складовою  життя  людини.  Реалізація  прогресивних  методів  навчання, що  забезпечують  високий  рівень  засвоєння  учнями  вивченого  матеріалу – вимога  сучасної  школи.

Упродовж  тривалого часу у Новолюбомирському НВК «школа-ліцей» здійснюється робота з активного впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.

10 квітня 2013 року  на базі цього навчального закладу відбулося засідання районного методичного об’єднання керівників шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів Рівненського району (керівник Лариса Сергіївна Вознюк) з теми  «Інтеграція ІКТ у навчально - виховному процесі в початкових класах». Колектив навчального закладу  на чолі з директором Гапончуком Вадимом Васильовичем забезпечив найкращі умови для плідної роботи членів методичного об’єднання . Участь у роботі засідання взяли методист відділу освіти Людмила Гнатівна Ткач, адміністрація Новолюбомирського НВК «школа-ліцей».


У ході заходу було розглянуто теоретичні аспекти  впровадження ІКТ в практику освітньої діяльності. Зокрема, з особливостями організації навчальної діяльності молодших школярів з використанням комп’ютерних технологій ознайомила вчитель Наталія Каплун. Про можливості використання мережі Інтернет у роботі педагога детально розповіла вчитель Наталія Оверчук. Орієнтиром на практичне застосування ІКТ у роботі вчителя став експрес – огляд відеофрагментів уроків у початкових класах,  які розкривають  нові технологічні можливості  навчання та виховання школярів, демонструють вагомі переваги використання цифрових освітніх ресурсів,  їх ефективне поєднання з традиційними засобами.

Розумінню і усвідомленню переваг використання ІКТ усіма учасниками навчально – виховного процесу сприяла також робота членів засідання в групах, під керівництвом вчителя Раїси Брикси.

Завершальним етапом засідання стало проведення тестування (вчитель В.Твердун), у ході якого присутні мали змогу оперативно визначити власний рівень знань та опанування ІК технологіями.

Для учасників засідання було підготовлено роздаткові матеріали, які містять тезаурус базових понять, перелік основних сайтів, створених на допомогу вчителю.

У обговоренні та виробленні методичних рекомендацій було відзначено, що завдяки впровадженню ІКТ на уроках у початкових класах основна форма навчально-виховного процесу набуває сучасного вигляду, підвищується ефективність уроків, їх емоційність та образність. Відмічено, що розглянуті  питання є перспективними на часі і висвітлені на високому навчальному та науково-методичному рівнях — така спільна думка об’єднала учасників засідання.  

Мої статті | Переглядів: 393 | Додав: Royt | Дата: 06.06.2013 | Коментарі (0)

В умовах стрімких змін, переходу до високотехнічного, інформаційного суспільства перед кожним навчальним закладом стоїть завдання: побудова школи  з новою філософією управління, оновленою системою цінностей і пріоритетів.

Саме громадсько активна школа (ГАШ) є однією з таких шкіл, здатних об’єднати активних, творчих людей, які орієнтуються на ідеали громадянського суспільства, на демократизацію освіти, на перетворення школи у просвітницький і культурний центр громади.

І маленька сільська школа, і величезна школа мегаполіса можуть знайти свій власний варіант роз­витку за моделлю ГАШ. Така модель громадсько активної школи склалася і у нашому Новолюбомирському НВК «школа-ліцей».

Нещодавно кабінет управління закладами середньої освіти Рівненського ОІППО на базі нашого навчального закладу провів засідання обласної творчої групи керівників спеціалізованих навчальних закладів із теми «Проектування громадсько активної школи як інноваційної системи управління навчальним закладом» (керівник – завідувач кабінету Люшин Микола Олександрович). Участь у роботі творчої групи взяли начальник відділу освіти Рівненської районної державної адміністрації Марчук Алла Всеволодівна, завідувач районного методичного кабінету Капустіна Наталія Дмитрівна.

Колектив навчального закладу  на чолі з директором Гапончуком Вадимом Васильовичем поділився досвідом створення моделі ГАШ. На засіданні було розглянуто специфіку державно-громадського управління загальною середньою освітою, теоретичне підґрунтя організації та розбудови громадсько активної школи як осередку розвитку громади.


Орієнтиром на трансформацію класичної школи в ГАШ для членів творчої групи стало представлення педагогами прес-релізів освітніх проектів. Насамперед, проектна діяльність була підпорядкована вирішенню проблем демократизації управління навчальним закладом (керівники Ю.Поліщук, Н.Бурачинська), організації волонтерської допомоги (І.Тимчук, Н.Каплун), налагодженню партнерства між школою та громадою(Г.Тупальська, І.Буткевич, ). Опануванню базової моделі ГАШ сприяла також участь у практикумі з моделювання взаємозв’язків суб’єктів управління за допомогою пазлів, який провела заступник директора Інна Поліщук.


Відзначено, що висвітлені на засіданні творчої групи надбання  Новолюбомирського НВК «школа-ліцей» щодо застосування адаптивної системи управління, міжнародних стандартів якості діяльності ГАШ є перспективними для подальшого підвищення ефективності освітнього процесу, поєднання теорії та практики шкільного менеджменту, впровадження філософії та проектно-програмної основи створення і розвитку ГАШ у Рівненській області.

 

Заступник директора з навчально-методичної роботи

Ю.Поліщук

Мої статті | Переглядів: 369 | Додав: Royt | Дата: 06.06.2013 | Коментарі (0)